Wednesday, August 25, 2010

Seorang Budak Bandar



Pada suatu Magrib,Kami berbuka puase di bilik IKA,bersama,owner bilik,aku,Baby Jane,dan Kim.
Sambil menjamu selera kami berbual la.Jannah story la maslh mulut dye yg kene ulser,kalau aku panggel MATA IKAN,so ade yg pahm ade la jgk xpahm2.

Baby Jane  :Weh mulot aku saket la.
Aku           :Nape ?
Baby Jane  :Aku tegigit mulut aku,lame2 saket lak.2 yang
                   aku byk minum air.
Aku           :Owh..pedih doe,lg2 kalau mkn pedas,
                   confirm meleleh.
Baby Jane  :Taw pon ko.
Ika             :Aku pon pnah kene ,besar dah bibir
                   aku time dulu2 kene.
Aku           :Owh.law tgigit bibir nye pon boleh kne gak mate
                 ikan ni,aku igt sebb kurg minum air je..huhu
Kim          :Ape korg bual  ni?
Aku          :Xde la..Jannah ni,dye ade mate ikan
                 ,dye tergigit mlut dye sendiri..So,jd la mate ikan.
Kim          :Owh.korg makan ikan eh?Aku xmakan ikan kot..
Babyjane,
Ika,Aku    :HAHAHAHAHA!Org Bandar katekn ,,
                  makan ikan pon x,mate ikan pon xtaw..
Kim          :Huhuhu,weh,nape korg gelak,btol la,
Ika           :Yela , org KL, besar,lahir ,sekolah kat KL,
                 katekan..kita org kg..
Aku         :Weh,mate ikan 2 'ulser 'la mangkuk..
semua      :Gelak besar kat kim budak bandar ni.haha.

So,moral of the story,xmnyesal masok UITM ni,boleh knal sume org,boleh taw perangai dorg,dan dpt blaja drpd ilmu masing yg ade..haha





No comments:

Post a Comment